.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هواشناسی: دمای هوای مازندران به ۳۲ درجه می‌رسد
اداره کل هواشناسی مازندران میانگین دمای هوای این استان طی امروز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری را ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرد.

به گزارش ایرنا، در گزارش امروز هواشناسی مازندران به خروج سامانه بارشی که از اوایل هفته وارد استان شده بود اشاره شد و پیش بینی کرد که با استقرار سامانه پایدار جوی دمای هوای استان تا پایان روز پنجشنبه به طور میانگین بین سه تا پنج درجه افزایش یابد. 

 

میانگین دمای هوای امروز مازندران طبق گزارش هواشناسی ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام شد و این میزان در روز چهارشنبه با سه درجه افزایش به ۳۱ و در روز پنجشنبه با پنج درجه افزایش به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. 

 

طبق پیش بینی هواشناسی با ورود سامانه جدید از اواخر وقت روز پنجشنبه، آسمان مازندران در آخرین روز هفته جمعه ابری با بارندگی و کاهش محسوس دمای هوا همراه خواهد بود. 

 

آسمان مازندران در روزهای جمعه و شنبه آینده نیز نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با بارندگی، کاهش نسبی دما و احتمال وقوع رعد و برق پیش بینی شده است. 

 

دمای هوای استان نیز در طی این مدت در شهرهای ساحلی و جلگه ای بین ۲۴ تا ۲۸ و در ارتفاعات نیز ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و وضعیت دریای خزر طی امروز نیز با موج کوتاه پیش بینی شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.